Chris Brown

Igår åkte jag till skolan för en svenskalektion där jag skulle framföra ett tal, det gick till min förvåning fruktansvärt bra och jag kunde gå där ifrån med ett leende på läpparna. Sedan var det bara att åka hem att börja fixa i ordning sig för en liten trip till Stockholm för att se Chris Brown. Jag säger bara, Vilken Liveartist! Det var så bra allting och han hade verkligen fått ihop "one hell of a nite" som touren heter. Jag kom hem runt två inatt och vaknade för en stund sen. 
Idag ska jag städa och packa, sen ska jag nog luncha med kompisar, för imorgon bär det av till Göteborg, där jag och min syster ska se Håkan!! Det är helt ofattbart fortfarande. Jag skulle aldrig kunna tänkt mig en bättre julklapp än det här. Det är helt sjukt. Imorgon står jag i publikhavet och sjunger med till hans underbara låtar. 



Kommentera här: