Eko

Här har det ekat tomt ett väldigt bra tag och jag har väl egentligen inte någon speciell anledning till det, livet kom emellan och jag har velat njuta av varje sekund hittills. 
Sedan sist har jag hunnit med en weekend i Göteborg med min syster, där vi fick se Håkan, vilket seriöst var det bästa jag varit med om i mitt liv. Efter det så har jag fått sommarlov och firat av studenter som gick ut. Med andra ord så vill jag säga att början på den här sommaren har varit klockren och jag vet verkligen inte hur den ska kunna toppas. Jag vänder blickarna framåt mot min och Julias resa som vi gör om 10 dagar, det är något jag ser fram emot enormt mycket. 
I helgen ska jag inte göra någonting, jobb står på schemat lördag till måndag och jag vill bara umgås med familjen just nu. 




Kommentera här: