Igår 2016-05-20

Efter att ha slutat skolan 10.00 så valde jag och Julia att stanna kvar för att få saker gjorda. Det slutade med att jag skickade in två stora arbeten och att jag endast har tre till att göra, jag kämpar. 
När vi väl valde att lämna skolan och ta helg så gick vi direkt mot solariet och solade i 30 minuter, dock var jag redan svettig innan och höll på att svimma när jag hade solat klart haha. 
Efter det skildes vi åt och jag gick hem till pappa för att städa och packa mina saker för en vecka hos mamma, hon kom och hämta mig och Lucas, och hemma väntades god mat. 
Sen var det festligheter som stod på schemat, det var bara att börja göra sig i ordning och bege sig mot mälarbaden för att fira Lovisa! En väldigt lyckad kväll och jag dansade så fötterna gjorde ont. 


Otroligt glad över att ha dessa människor i mitt liv. 

Kommentera här: