Nationellt prov och regn

Ja som titeln beskriver så bjöd den här dagen på ett nationellt prov och regn. Under lunchrasten drog jag och Julia med oss Emma och Hanna för att äta på Max och ladda upp för del två av provet. Efter det begav jag mig hem och har sedan dess hunnit med lite plugg, att äta och kollat på min lillebrors fotbollsmatch i det här underbara vädret, eller inte. Frös bara av att se dem stackarna springa runt i shorts och T-shirt medan jag och mamma satt med filtar och vindtäta jackor för att inte frysa ihjäl. De kammade iallafall hem ett poäng tack vare en fin hörna som min kära lillebror kunde nicka in i sista minuten, stolt syster. 
Imorgon väntas en kort dag i skolan med endast en lektion, dock ska jag stanna kvar och få klart allt det sista nu så att jag bara kan lätta på trycket från axlarna. Klockan 17.00 ska det spelas bubble ball i ellfolk med mammas jobb och några till, det är något jag ser fram emot enormt mycket, ska bli kul att testa på!



Kommentera här: