Soliga dagar

Under två dagar har vädergudarna verkligen gjort sitt, jag märker själv att man blir på så mycket bättre humör och får mer motivation med hjälp av sol och värme.
Dagen bestod av en relativt kort skoldag med två timmar och fyrtio minuters hål. Jag fick ganska mycket saker gjorda och nu är jag verkligen inne i sista fasen av tvåan. Det känns så otroligt skönt att skicka in uppgift efter uppgift och bocka av saker på att göra-listan. 
Igår stod jobb på schemat, 17-20. Det var ett skönt kort pass med lite gäster i restaurangen, så jag fick mest kvalitetstid med mina underbara jobbarkompisar. 
Imorgon börjar jag 12.40 och tänker ställa klockan relativt tidigt för att försöka ta mig iväg på en löparrunda. Sedan har jag endast två lektioner och jobb i fyra timmar för resten av dagen. 
Lunch med Jossan i det fina vädret igår. 





Kommentera här: