100 frågor

1. Hur gammal är du om fem år? 23 år.
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Eric. 
3. Hur lång är du? Skulle gissa på runt 1,65 m.
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Någon riktig dålig igår, minns inte ens namnet på den.
5. Vem ringde du senast? Mamma. 
6. Vem ringde dig senast? Mamma. 
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Gör dom??? Har inte hört något om dom så ser bara hur dom är när dom är på krogen"
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? De har varit skilda sen jag var 6 år. De har dock väldigt bra kontakt vilket jag är enormt tacksam för. 
10. När såg du senast din mamma? 30 minuter sedan typ. 
11. Vilken ögonfärg har du? Blå.
12. När vaknade du i dag? Runt halv elva.
13. Vilken är din favorit julsång? Jag är inget stort fan utav julen tyvärr, så jag har ingen som jag kan komma på. 
14. Vilken är din favoritplats? Antingen min säng hemma hos mamma eller sommarstugan på västkusten. 
15. Vilken plats föredrar du minst? Skolan och bussen.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag hoppas att jag har ett bra jobb, att jag bor ihop med den jag älskar och att vi förmodligen har tankar om att skaffa familj. 
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Haha E.T. 
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Det var igår när Erics pappa skrattade åt en bild som egentligen inte var så rolig, hahaha. 
19. Hur stor är din säng? Hos mamma är den 1,40 och hos pappa 1,20 m.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Helst utan i bara trosor, men vägrar att frysa så ibland kan ett och annat plagg åka på under natten. 
22. Hur många kuddar har du i sängen? Fyra. 
23. Hur många landskap har du bott i? Ett.
24. Vilka städer har du bott i? Endast Eskilstuna.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor. 
26. Är du social? Ja det skulle jag säga att jag är. 
27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry´s Chocolate Fudge Brownie. 
28. Vilken är din favoritefterrätt? Creme brule eller panacotta. 
29. Tycker du om kinamat? Inte om jag får välja. 
30. Tycker du om kaffe? Nja, inte svart men latte funkar. 
31. Vad dricker du till frukost? Antingen te eller juice. 
32. Sover du på någon särskild sida? Ja. 
33. Kan du spela poker? Nej. 
34. Tycker du om att mysa/kela? Bland det bästa som finns. 
35. Är du en beroendemänniska? Ja det är jag. Jag fäster mig väldigt enkelt för saker jag tycker om. 
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej, bara Eric som fyller dagen efter mig haha.
37. Vill du ha barn? I framtiden, ja. 
38. Kan du några andra språk än svenska? Jag kan engelska och grunderna till spanska. 
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nope. 
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Bassäng haha.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Shopping, men tyvärr går mest pengar till mat. 
42. Äger du dyrbara smycken? Nej.
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Friends, utan tvekan.
44. Kan du rulla med tungan? Ja.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Hmm, jag vet faktiskt inte... 
46. Sover du med gosedjur? Nej.
47. Vad har du för ringsignal? Den som iPhone har. 
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Min dopklänning ligger nog någonstans här i huset.
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Min Cola zero.
50. Flirtar du mycket? Nej verkligen inte haha, tror inte ens att jag kan flirta.
51. Kan du byta olja på bilen? Nej, men jag vet hur man ser om det behövs fyllas på, hehe.
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej.
53. Vilken var den senaste boken du läste? Hmm... Jag tror att det var Doktor Glas i skolan. 
54. Läser du dagstidningen? Ja.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej. 
56. Dansar du i bilen? Ja, dock beror det på vem jag åker med. 
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Ingen aning, typ Rix FM. 
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Absolut ingen aning. 
59. När var du i kyrkan senast? 2012.
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Hade ingen. 
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Runt 2 dagar säkert.
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Eric <3
63. Vad lyssnar du på just nu? Friends, har alltid det på TVn i bakgrunden, vad jag än gör.
64. Har du varit med i tidningen? Ja, när jag var liten och fyllde år. Som alla andra barn typ. 
65. Vad är det konstigaste du ätit? Äter inte konstiga saker, men typ sushi. 
66. Vem såg dig naken senast? Jag själv.
67. Vad är det för färg på din tandborste? Rosa hos mamma, lila hos pappa. 
68. Hur imponerar man på dig? Man är framåt och tar första steget, samt är ärlig. 
69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Julia eller min syster.
70. Har du någon piercing? I öronen.
71. Din största vinst? Typ en chipspåse på Liseberg...
72. Civilstånd? In a relationship. 
73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Bloggar, aftonbladet, expressen, erkuriren och Nelly.com. 
75. Ångrar du någonting du gjort? Nej, faktiskt inte. 
76. Hur gammal är din pappa? 51. 
77. Vilket är ditt drömjobb? Ingen aning tyvärr.
78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till? Flytta hemifrån.
79. Vad har du haft för husdjur? Katter. 
80. Berätta tre saker som många antagligen inte vet om dig? Jag har grova tillitsprobelem, pratar inte med någon om jag mår dåligt och jag är väldigt lat. 
81. Svär du ofta? Tyvärr ja. 
82. Sverige när det är som bäst? Sommaren, utan tvekan. 
83. Kan du åka slalom? Ja, någorlunda bra iallafall.
84. Vad har du ätit i dag? Havregrynsgröt, äggmacka, kött och klyftpotatis.
85. Vad har du för utbildning? Gymnasiet i sommar. 
86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Mina ben och mina tänder.
87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Mina bröst.
88. Vilken är din bästa egenskap? Att jag inte har ett stort ego och att jag oftast tänker på andra framför mig själv.
89. Vilken är din sämsta egenskap? Att jag väljer att stänga inne mina känslor.
90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? Ingen aning. 
91. Saknar du någon? Ja. 
92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Ja det tycker jag faktiskt. 
93. Vad gör dig ledsen? Folk som ljuger för mig. 
94. Vad gör dig glad? Människor i min närhet och shopping.
95. Har du varit gift eller förlovad? Nej. 
96. Vad ska du göra i helgen? Har inga planer än. 
97. Vad är det knasigaste du gjort? Haha åkt till Magaluf, dock bland det roligaste också. 
98. Vad har du för laster? Jag har inte något jag kan komma på just nu, en dålig vana är väl att somna mitt på dagen.
99. Vem är din förebild? Mamma och pappa.
100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Gå upp och äta en tallrik med fil och flingor. 

Kommentera här: