Går på helg

Idag tar jag helg. Vi har endast två lektioner på fredagar och imorgon får man jobba båda de två på valfri plats, så jag tar helg nu. Eller helg och helg blir det inte, jag ska föröka skicka in 3 uppgifter som jag ligger back med på grund av olika omständigheter. Jag vill bara ta mig i kragen och göra det, men det är så förbannat svårt av någon anledning... Fredagens planer står ristade i sten och lördagens planer har ändrats. Lördagen kommer bestå av mys med Julia och Lucaz vilket var alldeles alldeles för längesedan. Julia träffar jag ju varje dag men det känns som att det var evigheter sen jag träffade Lucaz. Ser verkligen fram emot det. 

Just nu ligger jag i jacuzzin, det var evigheter sen jag tog mig hit och idag var det absolut rätt val. Snart ska jag ta mig upp och koka en kopp te sedan umgås lite med mamma innan jag slocknar för dagen.

Kommentera här: