Get to know me

Jag ser att ni är några nya som kikar in här lite då och då, och jag såg i mitt första inlägg att jag inte gjorde någon presentation av mig själv eller att jag inte har någon någonstans här på bloggen. Därför tänkte jag göra en get to know me-tag istället för en presentation, då jag själv tycker att det är roligare än att bara skriva om mig själv. Hope you like it!
 
Namn? - Vilma Larsson.
Smeknamn? - Har inget :(.
Födelsedag? - 24e november.
Stjärntecken? - Skytten.
Yrke? - Tillsvidareanställning på Max.
Längd? - 165 cm.
Hårfärg? – Blond.
Ögonfärg? – Blå.
Piercing? – I öronen. 
Tatueringar? – Ja, en pil i armväcket.
Höger/vänster hänt? – Höger.
Bästavän? – Julia.
Favoritfilm? – Just nu Fifty shades darker.
Favoritserie? - Just nu Innan vi dör, men annars kommer det alltid att vara Friends.
Favoritlåt? – Chasing cars.
Favoritfärg? – Vit och grå.
Favoritrestaurang? – Kalas i Eskilstuna och El corazon i Göteborg.
Favoritaffär? – Har ingen speciell.
Favoritbok? - Haha ingen.
Favorit tidning? – Alla skvallertidningar.
Favorit skor? – Svårt att välja mellan sneakers och klackar.
Favorit plats? – Västkusten eller min säng.
Vart befinner du dig om 10 år? – I min lägenhet i Göteborg med mannen jag älskar.
Stationär eller bärbar dator? – Bärbar.
Känsla just nu? – Både bra och dåliga.
Idol? – Zara Larsson.
Genre? – Musik då antar jag? Väldigt blandat, gillar nästan all slags musik.
Vad tänker du på just nu? – Jag undrar när Julia kommer och hämtar mig för mellomys.
Vad kollar du på? – Haha just nu Friends och min dator.
Vad har du på dig? – Gråa jeans och en rosa collegetröja.
Vart vill du på när du blir stor? – Alltid velat jobba på kontor men vet dock inte med vad, kanske mäklare.
Hund eller Katt? - Hund i framtiden, katt just nu.
Coca Cola eller Pepsi? – Coca cola.
Vad köpte du senast? – Balklänning.
Språk? – Svenska, engelska och lite spanska.
Smsa eller ringa? – Ringa vid större saker.
 
Jag insåg nu att denna kanske var lite lik mitt andra inlägg med frågor, men men.

Kommentera här: